Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آيا ثبت شركت در تهران بهتر است؟ آيا ثبت شركت در تهران بهتر است؟

خدمات ثبتی محمد

آيا ثبت شركت در تهران بهتر است؟

آيا ثبت شركت در تهران بهتر است؟

شركت ها با عوامل مختلفي ارزش گذاري مي شوند و اين ارزش گذاري توسط مشتري اساس بسياري از فعاليت ها و اعتبارات شركت را نزد مشتريان نشان مي دهد. به همين جهت بسياري از افرادي كه قصد دارند فعاليت خود را به صورت حرفه اي آغاز كنند به دنبال ثبت شركت به دنبال بهترين انتخاب ها هستند.

يكي از سوالاتي كه براي ثبت شركت بسياري از علاقمندان اين حوزه را به فكر فرو مي برد، ثبت شركت در تهران است. در واقع گمان بسياري بر اين است كه ثبت شركت در تهران ارزش افزوده بيشتري براي آنها خواهد داشت.

به ياد داشته باشيد كه سازمان ثبت شركت ها يا اداره ثبت شركت ها يك نهاد دولتي است كه زير شاخه سازمان ثبت املاك و اسناد بوده و تحت نظارت قوه قضاييه فعاليت مي كند. اين اداره به صورت يكپارچه فعاليت مي كند و بر همين اساس و به منظور رفاه حال متقاضيان ثبت شركت امروزه در اغلب شهرها و مراكز استان ها اقدام به داير كردن شعب و يا نمايندگي هايي كرده است كه كار ثبت شركت در استان مربوطه را به راحتي انجام مي دهند و نيازي به حضور و يا ثبت شركت در تهران نيست و تفاوتي نيز در ارزش و اعتبار شركت ندارد.

از طرف ديگر در سال هاي اخير اداره ثبت شركت ها اقدام به راه اندازي سامانه ثبت شركت ها به صورت بر خط يا آنلاين نموده است. اين بدين مفهوم است كه فرايند ثبت شركت در خانه نيز امكان پذير شده است و افرادي كه شناخت كافي از مباحث حقوقي و قانون تجارت داشته باشند مي توانند حتي خودشان نيز براي ثبت شركت از خانه اقدام نموده و ثبت شركت بصورت اينترنتي انجام دهند.

هر چند توصيه اغلب كارشناسان بر اين است كه نهايتا با وجود ساده شدن ثبت شركت اين عمليات توسط خبرگان اين حوزه انجام شود. نكته بسيار مهم براي ثبت شركت اينترنتي اين است كه تهيه اسناد ثبت شركت مانند اساسنامه، تقاضانامه و يا شركتنامه نياز به مهارت و دانش حقوقي دارد. ضمن اينكه تكميل نهايي پرونده نيز نياز به ارسال اصل مدارك و رساندن آن به دست اداره ثبت شركت ها دارد اما اين كار نيز در شعبه استان انجام مي شود و نهايتا براي ثبت شركت در استان خودتان بايد اقدام كنيد.

بنابراين آنچه كه در اين نوشتار به آن پرداخته شده اين است كه ثبت شركت در تهران اعتبار اضافي براي شركت شما ايجاد نمي كند. شركت ها با موضوعاتي مانند ميزان سرمايه، شركا و يا موضوعات فعاليت خود و به دنبال آن با اقداماتي مانند ثبت برند يا علامت تجاري و برند سازي و تبليغات فراوان و همچنين موضوعات تكميلي ديگري مانند رتبه بندي شركت يا اخذ كارت بازرگاني و انجام فعاليت هاي تجاري در حوزه هاي صادراتي و وارداتي است كه به اعتبار شركت خواهد افزود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/22 ساعت: ۲۰ توسط:sabtsherkat20 :